(prestaro za odgovor)
Salomon gojzerice
matija
2006-10-16 20:24:49 UTC
Pozdrav!

Planiram nabaviti nove gojzerice pa me zanima ima li netko iskustva sa
Salomonom.
Gdje bi se u Zg mogle naci?

Matija
Darko Sajko
2006-10-17 18:37:20 UTC
Post by matija
Pozdrav!
Planiram nabaviti nove gojzerice pa me zanima ima li netko iskustva sa
Salomonom.
Gdje bi se u Zg mogle naci?
Matija
Koristim Salomon Mega Trek 6 Light GTX, i za sada su se pokazale odlične
(od planinarenja po suhom do snijega), a uz malu težinu, imaju i odličan
đon. Nabavio sam ih u Turbo sportu.
darkovsky
Matija
H.G. Blob
2006-10-18 16:50:43 UTC
Post by Darko Sajko
Post by matija
[...]
E upravo je to i mene zanimalo... I još me zanima kakva su iskustva sa
Alpinom ?
sig
Gaudencije
2006-10-19 06:34:05 UTC
Za Salomon (ne znam koji model, ali ne znam ni koji model imam na nogama)
znam da ga nose deèki iz GSS-a. Nitko se ne buni pa mislim da su dobre. KaŸu
da su lagane i da se u njima moŸe penjati lak¹e smjerove.
Ja od kad sam u planini , a to ti je veæ 15 godina sam samo u Alpini i
Scarpi. I dok æu Scarpi naæi poneki prigovor Alpini mogu zamjeriti samo da
im je jedna kopèica za vezice na mrvicu nezgodnom mjestu, pa se, ako nisi
paŸljivo vezao, pri spustu se moŸe osjetiti. Noga suha, lako se hoda i zimi
i ljeti, iako sad imam onaj najjaèi model za automatsku derezu. Hoæe¹ za
¹etat po PremuŸiæevoj, trèat po feratama (iako su za to malo pretvrde), po
snijegu ili ledu (za ledene slapove su malo premekane), sluŸe svemu.
Normalno, da o odrŸavanju ovisi hoæe li ti i kad promoèit.
No, jednostavno i kratko - meni vi¹e no dobro!
Post by matija
Pozdrav!
Planiram nabaviti nove gojzerice pa me zanima ima li netko iskustva sa
Salomonom.
Gdje bi se u Zg mogle naci?
Matija
Koristim Salomon Mega Trek 6 Light GTX, i za sada su se pokazale odliène
(od planinarenja po suhom do snijega), a uz malu teŸinu, imaju i odlièan
ðon. Nabavio sam ih u Turbo sportu.
E upravo je to i mene zanimalo... I jo¹ me zanima kakva su iskustva sa
Alpinom ?
sig
H.G. Blob
2006-10-19 18:24:16 UTC
Post by Gaudencije
Za Salomon (ne znam koji model, ali ne znam ni koji model imam na nogama)
znam da ga nose dečki iz GSS-a. Nitko se ne buni pa mislim da su dobre. Kaľu
da su lagane i da se u njima moľe penjati lakąe smjerove.
Ja od kad sam u planini , a to ti je već 15 godina sam samo u Alpini i
Scarpi. I dok ću Scarpi naći poneki prigovor Alpini mogu zamjeriti samo da
im je jedna kopčica za vezice na mrvicu nezgodnom mjestu, pa se, ako nisi
paľljivo vezao, pri spustu se moľe osjetiti. Noga suha, lako se hoda i zimi
i ljeti, iako sad imam onaj najjači model za automatsku derezu. Hoćeą za
ąetat po Premuľićevoj, trčat po feratama (iako su za to malo pretvrde), po
snijegu ili ledu (za ledene slapove su malo premekane), sluľe svemu.
Normalno, da o odrľavanju ovisi hoće li ti i kad promočit.
No, jednostavno i kratko - meni viąe no dobro!
Zahvaljujem na odgovoru, Alpina ide na noge :).
sig
Gogh of Lôrien
2006-10-26 08:13:24 UTC
Post by Gaudencije
[...]
Slazem se sa svime. Imam dva para Alpina gojzerica i zadovoljan sam s njima.
Imam jedan laki model, tzv. "jurisne" :) i ove za dereze. Lake sam vec
poprilicno potrosio i nisu vise za zahtjevnije i vlaznije terene. Otisle su
u zasluzenu mirovinu i koristim ih samo za lagane setnje Sljemenom i
Samoborskim gorjem. Ove druge su odlicne! Dovoljno vodonepropusne, cvrste,
ne umaraju. Podnose veliko opterecenje, kvrgave terene i tezak ruksak.
Mislim da je dobar izbor. A sto se tice snalica za vezanje, istina je, zna
se nekada otkaciti...

Gogh
Skijanje.hr
Hrvatski ski/board magazin